کد خبر:40151
پ
محمود مادر شاهیان
نرخ هتل‌های مشهد افزایش نداشته است

نرخ هتل‌های مشهد افزایش نداشته است

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی: نرخ هتل‌های مشهد افزایش نداشته است/ ۲۶۰ هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی انیتا نیوز –  رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در حالیکه مجوز افزایش ۲۵ درصدی نرخ هتل‌ها در سال جاری را داشته‌ایم، اما برای جذب بیشتر مسافران افزایش نرخ هتل‌ها در مشهد را طی سال […]

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی:

نرخ هتل‌های مشهد افزایش نداشته است/ ۲۶۰ هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

انیتا نیوز –  رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در حالیکه مجوز افزایش ۲۵ درصدی نرخ هتل‌ها در سال جاری را داشته‌ایم، اما برای جذب بیشتر مسافران افزایش نرخ هتل‌ها در مشهد را طی سال جاری هنوز اعمال نکرده‌ایم.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت هتل‌های مشهد در آستانه نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: در هتل‌های مشهد ۶۵ هزار تخت رسمی را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کرده‌ایم. البته ظرفیت تخت‌های رسمی هتل‌های مشهد تا ۷۰ هزار تخت نیز قابل افزایش است.

وی ادامه داد: از ۲۶۵ هتل مشهد، ۲۰ هتل در حال بازسازی هستند که در تلاشیم تا نوروز راه‌اندازی شوند. ۲۴۵ هتل نیز فعال و از هم‌اکنون آماده پذیرایی هستند. سعی داریم از تمام هتل‌های مشهد ۲۶۰ هتل را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کنیم.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه نرخ هتل‌ها در سراسر کشور در سال جاری ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت داشتند و با وجود اینکه مجوز افزایش ۲۵ درصدی نرخ‌ها را داریم، اما هتل‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ تا این لحظه هیچ افزایش قیمتی نداشته‌اند.

مادرشاهیان با اشاره به اینکه سعی داریم نرخ‌ها را مدیریت کنیم تا بتوانیم مسافران بیشتری جذب کنیم، گفت: هزینه‌ها بیش از ۲۵ درصد اضافه شده است، اما برای اینکه جذب مسافر و زائر بیشتری داشته باشیم و سطح اشغال هتل‌ها را بالا نگاه داریم، افزایش نرخ هتل‌ها را اعمال نکردیم.

وی در خصوص افزایش نرخ هتل‌های مشهد در ایام پیک مانند نوروز ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: باید منتظر وضعیت بازار بمانیم. از آنجا که نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان نیز تقارن پیدا کرده تخفیف‌های ویژه برای مسافران در نظر گرفته‌ایم. زائرانی که ۱۰ روز در هتل‌های مشهد اقامت داشته باشند، می‌توانند تا ۳۰ درصد از هتل‌ها تخفیف بگیرند. اگر مسافران در این خصوص مشکل داشتند می‌توانند با جامعه هتلداران خراسان رضوی ارتباط بگیرند تا هماهنگ کنیم که هتل موردنظرشان تخفیف ویژه را برای آنان لحاظ کنند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که ماندگاری زائر را در مشهد بالا ببریم؛ چراکه ماندگاری زائر به اقتصاد مشهد کمک زیادی خواهد کرد.

منبع
ایسنا
نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید