کد خبر:39943
پ
مادرشاهیان
هتل‌های مشهد با ۳۰ درصد تخفیف مسافر پذیرش می‌کنند

هتل‌های مشهد با ۳۰ درصد تخفیف مسافر پذیرش می‌کنند

نیتا نیوز – رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هتل‌های کلانشهر مشهد با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف طی ۲ ماه آینده اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند. محمود مادرشاهیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمبود پروازهای مسافرتی به مشهد و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه ۲ عامل مهمی است که در کاهش مسافرتهای […]

نیتا نیوز – رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هتل‌های کلانشهر مشهد با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف طی ۲ ماه آینده اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند.

محمود مادرشاهیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمبود پروازهای مسافرتی به مشهد و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه ۲ عامل مهمی است که در کاهش مسافرتهای تفریحی و زیارتی تاثیر فراوانی در مشهد گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه هتلهای استان خراسان رضوی همچنان با نرخ سال گذشته در حال ارائه خدمات اقامتی به زائران و مسافران هستند، بیان کرد: در همین راستا طی ایام جاری هتلهای مشهد در ارائه خدمت اقامتی خود تخفیف مذکور را تا بهمن ماه امسال در نظر گرفته‌اند.

رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در نظر داریم زائران را به صورت کاروانی و با بسته‌های ارزان‌قیمت ترغیب و برای سفر به مشهد طی این ایام جذب نماییم.

هتل‌های مشهد با ۳۰ درصد تخفیف مسافر پذیرش می‌کنند

وی با اشاره به اینکه اکنون ۳۷ و نیم درصد گنجایش هتلهای مشهد دارای زائر و مسافر است، افزود: اگرچه در فصل غیر پیک سفر قرار داریم اما میزان تکمیل ظرفیت هتلها بسیار پایین‌تر از حد انتظار است تا حدی که هتلهای نزدیک به حرم رضوی تا ۴۵ درصد و سایر هتل ها تا ۳۰ درصد تکمیل ظرفیت دارند.

مادرشاهیان بیان کرد: هم اکنون ۲۵۲ واحد هتل یک تا پنج ستاره در مشهد داریم که ظرفیت ۷۰ هزار نفر شب را دارند که نسبت به پارسال افزایش ۱۰ هزار نفری اقامت را در این بخش تجربه کرده‌ایم.

خراسان رضوی با ۲ هزارو ۷۰۰ واحد تاسیسات اقامتی رتبه نخست کشور در این بخش را دارد و در بخش واحدهای اقامتی با بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ واحد اقامتی دارنده بیش از ۵۲ درصد ظرفیت اقامتی کشور است.

منبع
ایرنا
کلیدواژه : هتل های مشهد
نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید