کد خبر:39712
پ
برج ایفل
پرش یک چترباز از بالای برج ایفل برای چندمین بار در تابستان امسال از این برج رامختل کرد

پرش یک چترباز از بالای برج ایفل برای چندمین بار در تابستان امسال بازدید از این برج رامختل کرد

یکی از آخرین حوادث توسط مردی روی داده که گفته می‌شود یک صعودکننده حرفه‌ای است. او بامداد پنج‌شنبه ۱۷ اوت ساعت ۵:۰۹ به وقت محلی و پیش از آغاز رسمی ساعت کار ایفل، وارد محوطه این برج شد. به گفته «شرکت بهره‌برداری برج ایفل»، این فرد در کمتر از یک دقیقه توسط نگهبانان شناسایی می‌شود؛ اما قبل […]

یکی از آخرین حوادث توسط مردی روی داده که گفته می‌شود یک صعودکننده حرفه‌ای است. او بامداد پنج‌شنبه ۱۷ اوت ساعت ۵:۰۹ به وقت محلی و پیش از آغاز رسمی ساعت کار ایفل، وارد محوطه این برج شد.

به گفته «شرکت بهره‌برداری برج ایفل»، این فرد در کمتر از یک دقیقه توسط نگهبانان شناسایی می‌شود؛ اما قبل از اینکه کسی بتواند جلوی او را بگیرد و در حالیکه چتر نجاتش را هم در یک کوله‌پشتی حمل می‌کرد، موفق شد خود را از ستون شرقی به بالای برج برساند.

علیرغم تلاش تیپ عملیاتی پلیس پاریس برای دستگیری وی در این سازه فلزی ۳۳۰ متری، این مرد در یک حرکت بیس‌جامپ (پرش با چتر نجات از یک نقطه ثابت) از طبقه سوم به پایین پرید.

به گفته منبع پلیس، او در همان نزدیکی و در ورزشگاه «اِمیل آنتوآن» فرود آمده و به دلیل به خطر انداختن جان دیگران بلافاصله دستگیر و به مقر پلیس منتقل شده است.

شرکت بهره‌برداری برج ایفل از بروز «این قبیل اقدامات غیرمسئولانه که جان افراد حاضر روی برج یا زیر این سازه را به خطر می‌اندازد» ابراز تاسف کرد.

بنا بر این بیانیه، شکایتی علیه این فرد به دلیل به خطر انداختن جان دیگران و ورود غیرقانونی به این مکان تنظیم شده است.

این اتفاق همچنین باعث شد که ساعت آغاز به کار برج ایفل (که معمولا رأس ساعت ۹ صبح است) در روز پنج‌شنبه به تاخیر بیفتد.

این برای چندمین بار در هفته اخیر است که در پذیرش گردشگران و بازدیدکنندگان برج ایفل اختلال ایجاد می‌شود.

این بنای تاریخی دو بار دیگر هم در تاریخ دوازدهم اوت شاهد تخلیه گردشگران از محوطه خود بود که به دلیل دو تهدید دروغین بمب‌گذاری انجام شد.

نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید