کد خبر:145
پ
sepah
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

بوشهر – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: آنجایی که نفوذی‌های دشمن فعال است سپاه نمی‌تواند بی‌خیال باشد بلکه باید جلوی آنها بگیرد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر، اظهار داشت: سپاه به عنوان مجموعه‌ای […]

بوشهر – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: آنجایی که نفوذی‌های دشمن فعال است سپاه نمی‌تواند بی‌خیال باشد بلکه باید جلوی آنها بگیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر، اظهار داشت: سپاه به عنوان مجموعه‌ای خدمتگذار در نظام با انقلاب متولد شده و مجموعه‌ای که با انقلاب متولد شده باشد ویژگی‌هایی دارد که ‌مردم آن را به عنوان پاسدار و حافظ انقلاب می‌شناسند.
وی با تاکید بر اینکه نگاه به یگان حفاظت سپاه نگاه ویژه و خاص است، ادامه داد: سپاه در هشت سال دفاع مقدس با دشمنان جنگید اما در آن زمان نیز نگاه صرف جنگی به آن نبود.
دشتی با بیان اینکه دشمنان از قدرت و تجهیزات سپاه بسیار ترسیده‌اند، اضافه کرد: اگر نهاد سپاه را از مراکز استان‌ها جدا کنند بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی ابتر می‌ماند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه سپاه صرفا متولی یکی از عرصه‌های فرهنگی، جنگ، سیاست، اقتصادی و محرومیت‌زدایی نیست، افزود: در هر عرصه‌ای نظام احساس خلاء کند سپاه باید آن خلاء را پر کند.
دشتی با اشاره به اینکه هر جا نظام نیاز به حفظ حثیت داشته باشد سپاه باید حضور داشته باشد و آنجا خدمت کند، گفت: حفظ نظام که از اوجب واجبات بوده وظیفه سپاه است.
وی با تاکید بر اینکه ورود سپاه به احزاب و مسائل سیاسی ممنوع است، خاطرنشان کرد: جایی که در مسائل سیاسی احساس خطر شود و برخی مسئولان موضوعات خلاف نظام مطرح کنند و رهبری احساس خطر کند سپاه باید قاطعانه جلوی آنها بگیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر تاکید کرد: آنجایی که نفوذی‌های دشمن فعال است سپاه نمی‌تواند بی‌خیال باشد بلکه باید جلوی آنها بگیرد.
وی با بیان اینکه ضرباتی که ما از درون نظام خورده‌ایم از بیرون ندیده‌ایم، ادامه داد: نظام ارزان به دست نیاورده‌ایم که ارزان از دست دهیم.
دشتی بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی دست در دست رهبری داده‌اند و بدون هیچ درنگی دستورات ایشان را اجرا خواهند کرد.

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : بوشهرسپاه
نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید