کد خبر:139
پ
kilinik
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی ۲۳ مرکز سیار و کلینیک دندانپزشکی استان بوشهر

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۱ مرکز سیار و ۱۲ کلینیک دندانپزشکی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود . ایرج بیژنی در گفتگو با خبرنگار مهر در دیر، با اشاره به طرح سلامت دهان و دندان در استان بوشهر گفت : ۱۲ کلینیک دهان و دندان در ۱۰ شهرستان […]

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۱ مرکز سیار و ۱۲ کلینیک دندانپزشکی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود .
ایرج بیژنی در گفتگو با خبرنگار مهر در دیر، با اشاره به طرح سلامت دهان و دندان در استان بوشهر گفت : ۱۲ کلینیک دهان و دندان در ۱۰ شهرستان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
وی با اشاره به تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت در استان بوشهر به تجهیزات دندان پزشکی گفت: با اجرای طرح بهداشت دهان و دندان در استان بوشهر ۶۲ مرکز بهداشتی و درمانی به امکانات دندانپزشکی مجهز می‌شوند .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه ۱۱ مرکز سیار دندان پزشکی نیز از ابتدای مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد اظهار کرد : یازده خودروی کلینیک سیار دندان‌پزشکی خریداری شده است که از این تعداد ، ۱۰ دستگاه از آن در شهرستان‌های ده گانه و یک دستگاه نیز در سطح استان مستقر شده است .
بیژنی تصریح کرد : ماموریت کلینیک‌های سیار ، ارائه خدمات دندان‌پزشکی به مناطق دور دست و مدارس است و در آن علاوه بر کارهای تشخیصی ،کارهای درمانی نیز انجام می‌شود .

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : بوشهرکلینیک
نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید