کد خبر:94
پ
defamoghadas
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی:

دفاع مقدس با زبان امروزی به نسل جوان روایت شود

ارومیه- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: نسل جدید اتفاقات رخ داده در دوران دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده، وظیفه ما نشر این رویدادها با زبان امروزی است. به گزارش خبرنگار مهر، سردار تیموری صبح یکشنبه در دیدار با عوامل و راویان و گروه ساخت فیلم مستند آزادسازی […]

ارومیه- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: نسل جدید اتفاقات رخ داده در دوران دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده، وظیفه ما نشر این رویدادها با زبان امروزی است.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار تیموری صبح یکشنبه در دیدار با عوامل و راویان و گروه ساخت فیلم مستند آزادسازی شهرستان اشنویه از لوث ضدانقلاب اظهارداشت: نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فیلم و کتاب و مستند و … در رابطه با دفاع مقدس تقویت پایه های انقلاب است عنوان کرد: پرداختن به یکی از عملیات های خاص دوران دفاع مقدس را در دستور کار قرار داریم.
سردار تیموری با اشاره به ساخت مستند آزادسازی شهرستان اشنویه از لوث ضدانقلاب اظهارداشت: فیلم برداری فیلم مستند عملیات آزادسازی شهرستان اشنویه را بزودی آغاز می کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: برای به تصویرکشیده مقاطع تاریخی مملکت و استان که آزاد سازی شهرستان اشنویه است، اقدام کرده ایم تا گوشه ای از حماسی گری های رزمندگان و مردم استان را نشان دهیم.
وی خاطرنشان کرد: این عملیات توسط قرارگاه شمالغرب با فرماندهی شهیدان صباد شیرازی و مهدی باکری در ١٧ شهریور ١٣٦٠ آغاز شده و تا ٣٠ شهریور ادامه داشته است.
وی با بیان اینکه دراین عملیات یک شهرستان از لوث وجود ضدانقلاب پاکسازی شد تصریح کرد: این عملیات نقطه عطفی در دوران جنگ تحمیلی بود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: در این فیلم جلوه های خاص شخصیتی و عملیاتی شهدای این عملیات و فرماندهان آن به تصویر کشیده خواهد شد.

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : دفاع مقدس
نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید