کد خبر:151
پ
footbal
در گفتگو با مهر مطرح شد:

استادیوم شهر قدس آماده بازی‌های لیگ برتر فوتبال شد

قدس- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قدس گفت: استادیوم شهر قدس آماده بازی‌های لیگ برتر فوتبال شد منصور حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای اولین بار در استان تهران از آسفالت متخلخل در استادیوم شهرقدس استفاده می شود. وی افزود: آسفالت متخلخل با طرح اختلاط خاص و با افزودن […]

قدس- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قدس گفت: استادیوم شهر قدس آماده بازی‌های لیگ برتر فوتبال شد
منصور حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای اولین بار در استان تهران از آسفالت متخلخل در استادیوم شهرقدس استفاده می شود.
وی افزود: آسفالت متخلخل با طرح اختلاط خاص و با افزودن الیاف پلیمری تهیه شده است و هم اکنون در وسعت سه هزار متر مربع در حاشیه زمین چمن استادیوم بزرگ شهرقدس در حال اجرا است و با اجرای این پروژه برای بازی‌های لیگ برتر مهیا می‌باشد.
حیدری گفت: طرح این آسفالت به گونه‌ای است که آب های جاری و یا آب ناشی از بارندگی را جذب کرده و به لایه های زیرین هدایت می کند و توسط این مکانیسم از ایجاد سیلاب و گنداب جلوگیری می شود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قدس با بیان اینکه قیمت این نوع آسفالت تقریبا دو برابر است گفت: این آسفالت با مد نظر قرار دادن هزینه های اجرا و سایر هزینه های زیرسازی حدود سی درصد گرانتر شده و با توجه به عمر طولانی آن به صرفه تر از آسفالت معمولی است.
حیدری در پایان خاطر نشان ساخت: این نوع آسفالت نیاز به زیرسازی و بستر سازی خاص و مناسب دارد همچنین مواردی از قبیل هدایت آب به شبکه فاضلاب در زمین هایی با نفوذ پذیری بالا قابلیت اجرا دارد.

منبع
خبرگزاری مهر
نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید