کد خبر:4111
پ

عضویت فروشگاه رفاه در انجمن مراکز خرید و خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا

نیتا نیوز ، فروشگاه رفاه به‌عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای ایران در حوزه خرده‌فروشی موفق به عضویت در انجمن مراکز خرید و خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا شد. به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، انجمن مراکز خرید و خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا که با نام اختصاری MECS+R فعالیت می‌کند در سال ۱۹۹۴ میلادی […]

نیتا نیوز ، فروشگاه رفاه به‌عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای ایران در حوزه خرده‌فروشی موفق به عضویت در انجمن مراکز خرید و خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، انجمن مراکز خرید و خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا که با نام اختصاری MECS+R فعالیت می‌کند در سال ۱۹۹۴ میلادی در شهر دوبی تاسیس شد. این انجمن دارای ۱۰۰۰ عضو حرفه‌ای در صنعت خرده‌فروشی از کشورهای الجزایر، بحرین، مصر، ایران، عراق، اردن، کویت، امارات متحده عربی، یمن، عمان، فلسطین، لبنان، لیبی، مراکش و تونس است. این اعضا در قالب گروه‌های مختلف مشتمل بر صاحبان خرید، توسعه‌دهندگان، مدیران بازاریابی، مدیران و متخصصان لیزینگ، خرده‌فروشان، مشاوران، مدیران املاک، سرمایه‌داران، حسابداران، مقامات دولتی و تامین‌کنندگان جذب این انجمن شده‌اند.

هدف از تاسیس این انجمن برپایی کنفرانس‌های علمی در جهت ارائه و ترویج مطالب مورد نیاز اعضا و آماده‌سازی آنها از طریق آموزش‌های مفید بوده است که مبادله این اطلاعات از طریق راه‌های ارتباطی انجمن یعنی مجله Retail People The، ماهنامه خبری What’s Up Retail و کتاب راهنمای حاوی فهرست مراکز خرده‌فروشی و مدیران آنها صورت می‌گیرد.

ماموریت اصلی انجمن ایجاد بستری مناسب برای تبادل افکار و ایده‌ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات با هدف پیشرفت و ارتقای این صنعت است. رویکرد این انجمن بر این مبنا استوار است که صدای صنعت خرده‌فروشی برای خرده‌فروشان، صاحبان مراکز خرید، مدیران، ارائه‌دهندگان خدمات و تمامی متخصصان این حوزه در خاورمیانه و شمال آفریقا باشد. چشم‌انداز انجمن معرفی و ترویج مراکز خرید در جهت توسعه صنعت خرده‌فروشی در خاورمیانه و شمال آفریقا و فراتر از آن است.

اولین گام‌ فروشگاه رفاه در مسیر جهانی شدن عضویت در انجمن MECS+R بود که از طریق مذاکرات واحد روابط بین‌الملل این مجموعه صورت گرفت. سعی فروشگاه رفاه بر آن است تا در کنار دریافت دانش روز، اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار جهان قرار دهد. این رخداد علاوه‌بر معرفی برند رفاه و خدمات ۲۵ ساله این مجموعه از دریچه MECS+R به جهانیان، موجب افزوده شدن شبکه‌ای از متخصصان و شرکت‌های مرتبط با صنعت خرده‌فروشی نیز به دایره همکاران این فروشگاه می‌شود.

 

نیتا نیوز