کد خبر:538
پ
۲۵۱۸۹۵۴
میران در گفتگو با مهر:

باید با جودو روز دنیا ارتباط داشته باشیم/ از جودو دور نبودم

مدیر فنی تیم ملی جودو گفت: برای پیشرفت باید با جودو روز دنیا ارتباط بیشتر داشته باشیم و این امر فقط با سرمایه‌گذاری مناسب میسر خواهد شد. سید محمود میران با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در مدت زمانی که در فدراسیون مسئولیتی نداشتم، از جودو دور نبودم و با مسابقات مهم و […]

مدیر فنی تیم ملی جودو گفت: برای پیشرفت باید با جودو روز دنیا ارتباط بیشتر داشته باشیم و این امر فقط با سرمایه‌گذاری مناسب میسر خواهد شد.
سید محمود میران با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در مدت زمانی که در فدراسیون مسئولیتی نداشتم، از جودو دور نبودم و با مسابقات مهم و معتبر دنیا را پیگیری کرده و به خوبی از شرایط جودو روز دنیا مطله هستم.

وی ادامه داد: جودو دنیا به سرعت در حال پیشرفت است، امتیازات «یوکو» و «کوکا» حذف شده و جودوکار برای پیروزی باید «وازاری» کسب کند. قبلا که این امتیازات بود، جودوکاران ما به سختی رقبای خود را شکست می دادند، الان که کار خیلی سخت تر از قبل شده است.

مدیرفنی تیم جودو افزود: من سالها در میادین مختلف از المپیک و جهانی گرفته تا آسیایی و تورنمنت های معتبر مبارزه کرده ام و علاقمند بودم که این تجربیات را در اختیار جوانان بگذارم و به همین دلیل هم مسئولیت قبول کردم.

میران به رقابتهای جهانی مجارستان به عنوان مهمترین میدان پیش روی جودو اشاره کرد و گفت: از هفته آینده کار خود را با تیم ملی آغاز خواهم کرد و باید تیم خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم. البته یک نکته را باید مدنظر قرارداد که نباید انتظاری از این تیم جوان در میدان بزرگی چون رقابتهای جهانی داشت.

وی ادامه داد: برای پیشرفت در جودو باید ابتدا سطح فنی و تکنیکی جودوکاران را بالا برد و برای رسیدن به هدف هم باید با جودو روز دنیا ارتباط نزدیکی داشته باشیم. الان تیم خوب دنیا با دو یا سه تیم همسان حضوری مدام در تورنمنت های معتبر دارند. تیم ما هم هرچند در تمامی اوزان کامل نیست ولی با همین بضاعت هم باید در اردوهای بین المللی و تورنمنت های بیشتری شرکت کند.

مدیرفنی تیم ملی جودو در پایان گفت: ماراتن کسب سهمیه المپیک۲۰۲۰ از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و باید با حضور در رقابتهای معتبر امتیاز کسب کنیم. به همین دلیل امیدوارم به لحاظ سرمایه گذاری به مشکل مواجه نشویم و بتوانیم با حضور در رقابتهای بزرگ ضمن کسب تجربه برای سهمیه المپیک هم امتیازات خوبی به دست آوریم.

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : جودو
نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید