کد خبر:100
پ
karevan
امام جمعه مبارکه:

کاروان «سفیران کریمه» به اصفهان سفر می‌کند/حضور در شش شهرستان

اصفهان – امام جمعه مبارکه گفت: کاروان «سفیران کریمه» متشکل از خادمان حرم حضرت معصومه (س) به مدت سه روز در دهه کرامت در استان اصفهان حضور می‌یابند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جواد محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت حضور کاروان «سفیران کریمه» در اصفهان برگزار […]

اصفهان – امام جمعه مبارکه گفت: کاروان «سفیران کریمه» متشکل از خادمان حرم حضرت معصومه (س) به مدت سه روز در دهه کرامت در استان اصفهان حضور می‌یابند.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جواد محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت حضور کاروان «سفیران کریمه» در اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه این کاروان متشکل از چهار نفر از ائمه جمعه و خادمان حرم حضرت معصومه (س) است، اظهار داشت: این کاروان به مدت سه روز و به مناسبت دهه کرامت در استان اصفهان حضور می‌یابند.
وی با اشاره به اینکه این کاروان که از دوم مرداد وارد استان اصفهان می‌شوند به مدت سه روز در شش شهرستان استان حضور می‌یابند، افزود: شهرستان‌های برخوار و میمه، اصفهان، دهاقان، مبارکه، فلاورجان و خمینی شهر از جمله این شهرستان هاست.
امام جمعه مبارکه با تاکید بر اینکه برنامه‌های متنوعی برای این کاروان در اصفهان در نظر گرفته شده است، گفت: بازدید از مناطق محروم، حضور در جشن‌های دهه کرامت، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با جانبازان، بازدید از مراکز ترک اعتیاد و بیماران در بیمارستان‌های مختلف، بازدید از زندان‌ها و مراکز اصلاح و تربیت استان و حضور و سرکشی در بقاع متبرکه از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای «سفیران کریمه» در استان اصفهان است.
وی در ادامه هدف اصلی از حضور کاروان «سفیران کریمه» در استان‌ها ایجاد پیوند معنوی حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با مردمان شهرها و روستاهای کشور دانست و ابراز داشت: در این راستا باید توجه داشته باشیم که خادمان حرم‌های مطهر با حضور در مناطق محروم کشور در برنامه ریزی بهتر برای زائرسراها و همچنین کمک و راه اندازی مراکز مختلف در مناطق محروم بیشتر توجه خواهند داشت و در برنامه‌ریزی‌ها تاثیر بسزایی دارند.
حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه کاروان «سفیران کریمه» با ۱۹۰ هزار بسته متبرکه به استان اصفهان سفر می‌کنند، تصریح کرد: همچنین در آئین‌هایی که این کاروان حضور می‌یابد در خصوص تامین جهیزیه، کمک‌های درمانی و همچنین اعزام زیارت اولی‌ها به قم کمک‌های قابل توجهی را خواهند داشت.

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : اصفهانامام رضا
نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید