کد خبر:109
پ
domeydani
رئیس دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد؛

سالن دوومیدانی اردبیل باهدف میزبانی مسابقات جهانی تکمیل می شود

اردبیل – رئیس دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال جاری سالن دوومیدانی با هدف برگزاری مسابقات بین‌المللی و قاره‌ای در استان به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورزش و جوانان اردبیل، میر محمد غراوی ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: به منظور احداث […]

اردبیل – رئیس دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال جاری سالن دوومیدانی با هدف برگزاری مسابقات بین‌المللی و قاره‌ای در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورزش و جوانان اردبیل، میر محمد غراوی ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: به منظور احداث این سالن هشت میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: علاوه بر این چهار پروژه ملی ورزشی نیز تا پایان امسال با اعتبار هفت میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان متذکر شد: برای تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت بالای ۷۰ درصد اعتبار مطلوبی اختصاص یافته است.
غراوی تأکید کرد: علاوه بر این برای اجرای پروژه‌های با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد نیز اعتبار مناسبی اختصاص می‌یابد.
وی متذکر شد: هر قدر در استان اردبیل برای زیرساخت‌های ورزشی سرمایه‌گذاری شود، بازخورد آن را در میادین بین‌المللی و جهانی می‌توان مشاهده کرد.
رئیس دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: این استان افتخارات ورزشی از جمله علی دایی، حسین رضازاده، سعید محمد پور و مجید فرزین را به جامعه ورزشی کشور تقدیم کرده است و این مهم موجبات فخر و مباهات استان است.

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : دو میدانیورزش
نیتانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید